همگام با فناوری‌های روز دنیا
https://raymand.net/wp-content/uploads/2024/01/product-01.png

گارانتی و خدمات پس از فروش


ارائه گارانتي تعویض فوري و خدمات پس از فروش بلندمدتِ گیرنده‌های ساخت شرکت رایمند، این اطمینان خاطر را به کاربران این تجهیزات مي‌دهد که تغییر و تحولات در مناسبات خارجي و منطقه‌اي، تاثیری بر کیفیت خدمات پس از فروش و پشتیباني مشتریان نداشته باشد و کاربران با خیالی آسوده از خدمات شرکت استفاده کنند. متخصصان شرکت رایمند با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های صنعت الکترونیک، نرم‌افزار و GNSS، همواره در حال تلاش برای بهبود خدمات به مشتریان و رفع مشکلات آن‌ها هستند و با ارائه خدمات به کاربران در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه‌روز، سعی در به دست آوردن حداکثر رضایت‌مندی مشتریان دارند.

گارانتی و خدمات پس از فروش
گارانتی و خدمات پس از فروش

2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش 

• دستگاه‌های شرکت رایمند در برابر هرگونه نقص فنی و تولیدی تحت ضمانت است.
• جهت استفاده از ضمانت و برخورداری ازخدمات پس از فروش، کافی است نام خریدار و شماره سریال دستگاه به همراه شرح مشکل در اختیار کارشناسان شرکت قرار دهید.
• کلیه کالاهایی که در دوران گارانتی، تعویض و یا تعمیر می‌شوند تا پایان مدت زمان اولیه، تحت پوشش گارانتی خواهند بود.
• تعمیرات سخت‌افزاری دستگاه‌های فاقد گارانتی، دارای 3 ماه گارانتی می‌باشد. (مشروط بر آنکه همان قطعه‌ای که تعمیر شده است، مجددا دچار اشکال شود.)
• در صورتیکه تعمیر دستگاه در مرکز خدمات پس از فروش بیش از حد زمان ببرد، شرکت رایمند به همان میزان به دوران گارانتی دستگاه اضافه خواهد کرد یا دستگاه جایگزین، تا تعمیر کامل دستگاه، در اختیار مشتری قرار خواهد داد.

گارانتی و خدمات پس از فروش